Young Rubicam Ukraine
ua en
Мама-контроль

Мама-контроль

Наша Ряба. Миронівський хлібопродукт

Понад 5000 мам піклуються про якість «Нашої Ряби» і годують цією курочкою своїх діток. Це сильний аргумент, адже безкомпромісність мами стосовно безпеки своєї дитини безперечна. Саме цей інсайт став основою рекламної кампанії ТМ «Наша Ряба».
ПАТ «Миронівський хлібопродукт» і креативне агентство Young & Rubicam Ukraine перенесли на екран історії РЕАЛЬНИХ співробітниць компанії. Ці історії життєві, їм віриш з першого слова. А ще вони повні материнської любові, тому дуже зворушливі...
Мами завжди лишаються мамами: навіть на роботі вони завжди думають про своїх маленьких зайчиків, квіточок, сонечок... Ось чому вони тримають якість продукції під особистим, безкомпромісним контролем.
Усі героїні ролика – справжні українські мами, які працюють в компанії. А головною героїнею стала матуся п’ятьох дітей. Тепер уся країна знає, що «Наша Ряба» – це результат безкомпромісного мама-контролю.

 

Young and Rubicam Ukraine:

Associate Creative Director – Anna Kostyleva

Chief Art Director – Nataliia Hromova

Account Director – Anastasiia Skrypchenko 

Production Director – Oleksii Olefir
 
MHP:

Marketing Director – Serhii Venher

Brand Manager – Ivan Filippov

Маrcom Manager – Kateryna Velhan

 

 

Production – The Martini Shot

Director – Giulio Musi

DoP – Anton Fursa

Postproduction – MentalDrive Studio

Вас може зацікавити: